WEKO3
アイテム
The Market Strategy of MNCs and Its Cultural Influence on Society
https://k-kentan.repo.nii.ac.jp/records/2854
https://k-kentan.repo.nii.ac.jp/records/2854b687dc02-5bcb-4a16-9fc8-4d7fb59039df
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
![]() |
|
Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2018-06-27 | |||||||||||
タイトル | ||||||||||||
タイトル | The Market Strategy of MNCs and Its Cultural Influence on Society | |||||||||||
タイトル | ||||||||||||
タイトル | The Market Strategy of MNCs and Its Cultural Influence on Society | |||||||||||
言語 | en | |||||||||||
言語 | ||||||||||||
言語 | eng | |||||||||||
資源タイプ | ||||||||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||||||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||||||||
著者 |
瀬口, 毅士
× 瀬口, 毅士
× Seguchi, Takeshi
|
|||||||||||
書誌情報 |
研究年報 号 49, p. 9-22, 発行日 2018-03-23 |
|||||||||||
出版者 | ||||||||||||
出版者 | 鹿児島県立短期大学 地域研究所 | |||||||||||
ISSN | ||||||||||||
収録物識別子タイプ | ISSN | |||||||||||
収録物識別子 | 0288-5883 |